18.11.2010

Savn.

Det er rart å være ferdig med skolen, være ferdig med livet mitt i Bergen ( for now...... jeg kommer tilbake Lena!!;)... Plutselig er alle spredt for alle vinder. Man lurer jo litt på hva som er viktig i livet innimellom. Hvertfall når de viktige tingene befinner seg alle andre steder enn der jeg er, dit jeg skal. Jeg savner Lena i Bergen, Molly i Malmø, Rosa i Oslo, jeg savner søsken i England, og ikke minst mine fantastisk fine tantebarn også på andre siden av vannet, jeg savner gjetna i Flåm, jeg savner bøndene mine og Gerd, jeg savner Desna og hennes fine adoptivfar, jeg savner mamma i Tønsberg og når jeg drar fra Sandefjord kommer jeg til å savne far. Jeg savner Galleri Kronborg.. og jeg savner Duncan.













Gleder meg til å se dere alle igjen!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar