28.04.2011

Villmarksfest!

Så var det klart for firmafest med Radius:) Hvilket bedre sted å ha det enn i villmarka! For å komme oss frem til plassen var vi så heldige å bli kjørt med snøscooter.. Vi sitter i henger bak. Pga mye overvann, måtte Ronny kjøre gassen i bånn meste parten av veien for at ikke vi skulle sette oss fast... Dritgøy!!! Jeg hylte hele veien :)



Ligita, Alex og meg. Superhappy og litt nervøse i hengern.

Trodde aldri jeg skulle være i live til å få tatt dette bildet, men her er vi da altså fremme. Monstertransporten parkert. Phew.


Andre tok seg til festen med slede og hunder :) Jeg elsker Finnmark! Hvor i all verden skulle man opplevd dette ellers liksom..

Fiiiine vovvene til en som heter Wenche. Hun driver en kennel som mange av våre hunder kommer fra. Elmo, nr 2 fra venstre, er bror til en av våre superledere, Junior.

Koselig med fest og alt det der, men høydepunktet var såklart når hundene kom :D Denne lille jenta het Jaska og var sååååååååå skjøøøøønnnnnnnn... Ville ta hu med hjem :(

Huset!


Men vi dreit i huset. Bedre å varme seg rundt bålet i solnedgangen:) Her er en fin blanding av hundekjørere, kokker og guider :)

Gale mennesker, fantastiske mennesker :)

Polfarer, finne og tysker.. m.m. ... Lett blanding her i ødemarka.

Lars-Even står for kokinga av kongekrabbe. Dritgodt!! Og litt ekkelt... Blææh... Men mest godt!

Og selskapsleker i Finnmark inkluderer selvfølgelig Lassokasting.. Vladimir, the russer musher, viser åssen det skal gjøres..


t
Andre leken var hinderløype/stafett med truger...... Tror det er det morsomste jeg har vært med på... Mamma!!! Noe for deg å arrangere på revebu. Jeg er med!!!


Min skjønne Ligita og meg!


Fått utrolig masse fine venner her oppe... Jeg blir bare helt matt av hvor herlige alle er. Og hvor mye rare mennesker som fins i verden, og selv om alle kommer fra nær og fjern, så er vi så innmari like likevel :) Verdens beste jobb er slutt for denne gang, men jeg kommer nok alltid til å komme tilbake... til mitt andre.. nei vent... det her blir vel tredje eller fjerde hjem nå:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar