18.04.2011

Lena-besøk!

Så var det på tide med bestevennbesøk!!!!!!! Lena kom og blei ei uke. Utrolig deilig å ha besøk hjemmefra, så folk kan ta litt del i alt jeg opplever her oppe :) Litt koseligere enn bare å fortelle om det.. Lena og meg måtte selvfølgelig ta oss en tur med hundene... de var så fine og flinke og været var helt NYDELIG!! Samtidig var det midt i Finnmarksløpet, så vi fikk sett mye hunder på ei uke!


Junior og Finnmark.. to herlige lederhunder:)

Meg og mine fine ledere.. Som ganske ofte hører etter;)


Må ha oss en liten pause på turen og kose med hundene såklart..


Så var det tid for en aldri så liten tur på byen... Michael the musher var med såklart. Med selvmekket festhatt :)

Alex, meg, Lena, Michael <3 Når man skal ut på byen i Kirkenes er det dritkult å komme på spark..
Så dro vi ut en tur og snørekjørte med et par hunder. Nemi og Irk var de heldige vinnerne som fikk være med... Litt startproblemer dog, Nemi var visst en smule forvirra og skjønte ikke at hun skulle løpe rett frem og ikke i ring rundt Lena... Men når hun først skjønte det, var det sjuk fart i henne :) Og hun elsket det!!!


Jeg kjørte med Irk foran meg.. han var litt mer med på notene og dro på fra første sekund:) Supergutten.. Koste seg han også.. spesielt i nedoverbakkene hvor det gikk så fort at han måtte slå over i gallopp :D Blir ikke så stor fart når vi kjører med slede og 7andre hunder.. da holder man egentlig ganske jevn trav.. Så tror de syns dette var gøy..


Nemi og Lena forsvant langt foran oss såklart.. men vi koste oss likevel, som baktropp. Ikke mye konkurranseinstinkt i meg.. Irk var kanskje litt mer irritert.Nemi tuppa <3


Jippiiiiiiiii!

Men selv de største idrettsutøverne må ha en liten tissepause:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar