20.09.2010

Happy birthday og dejlige venner

Så var man fylt 27. Herregud som tida flyr... Men nok om det!! Bursdagshelga ble fantastisk, ettersom vi fikk besøk av våre deilige venner Molly og Simon.. Det var gått ca 3 mnd siden vi så dem sist, og besøket var sårt trengt fra vår side :) Molly har vært på loffen i Asia, og vi har savnet henne så det smerter i magen... Da hun kom ble alle våre mistanker bekreftet: Hun er og blir fantastisk.

Frokost !!! Viktigste måltid om dagen. Peace.

Svenskene tester ut å lokke sauer.


Guri, det funka! Men hvorfor springer de etter MEG?!


Liten oppsummering av lokkingen, samt planlegging av neste trekk.


Det ble bestemt at Simon skulle prøve å diskutere beiteforhold med Saueline.


Så var det tid for hopp og sprett. Dette begynner å bli en obligatorisk fjellsport.



Og så ble det vin og lørdagsjam på fjøsloftet :) Jeg vet tilfeldigvis at Molly har et brennende ønske om å bli popstjerne.. Så hun lever seg godt inn i rollen..


Lurer på om kanskje Simon også deler disse drømmene...


Jeg føler at jeg er der allerede. Princess of Pop.

Lena var DJ. Skalkeskjul for å snakke med Tarjei selvfølgelig;) Men hun gjorde en knakanes deilig jobb. Vi dansa så svetten dampet, det var digg, og litt pinlig dagen derpå. Under frokosten ble det utvekslet noen sjenerte nikk og litt nervøs latter..


Molly, min Molly. Ingen er så fin som du..


Søndag !! Roadtrip :) Opp på utkikspunktet i Aurland for å vise Simon Svenske hva det vil si å være norsk. Han melder seg inn i klubben.


Så kjørte vi over fjellet til Lærdal. En fantastisk fin rute!!! Natur natur natur natur, jeg vet snart ikke hva mer jeg skal si om den..





Fjellsport.


Wow, it´s a fjord!


Fin svenske! Mye gode gener i Sveariket har jeg skjønt.

Årets Gatebilbabe 2010: Lena Langvand Benum Solvang Samuelsen


Gatebilbabeklubben.


I love my chicalocas


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar