08.11.2009

London calling!

Fredag morgen satte jeg meg på toget fra Bristol Temple Meads til LONDOOOON!!! for å besøke Taran, Tom og Sofia. Turen tok noen timer, men gikk som smør. Det var rart å oppdage hvor nærme hverandre vi egentlig bor!! Når jeg var fremme i St. Albans føltes det som jeg var kommet til utlandet, aka. England. Hehe. Føles ikke som jeg bor i England i Bristol. Bristol er jo hjemme og hjemme er jo egentlig Norge!! Vel fremme hos familien Gulliksen Martin!! Sofia skjønne måtte selvfølgelig vise meg sangene hun hadde lært seg på ukulela, og så telte hun til ti på engelsk, spansk og norsk for meg. Gjett om jeg var imponert!!! Hun er jo bedre enn meg til å telle!
Søstrene sisters på vei til London. Sofia er fotograf. Sofia kjører bil med en mus. Hun er veldig sosial og får fort venner som dere ser :) Også noe hun er bedre enn meg til!!! (hehehehehe..)
Taran og Sofia kjører båt!
En dude på ski midt i London. Gøy!

Militæret på joggetur i London sentrum..
En bamse og to jeg ikke aner hvem er
Lørdag dro jeg til London alene, var på Portobello Road Market som er en LAAAAAng gate i Notting Hill full av krimskram, en million boder og ti millioner mennesker!! Skikkelig kult :)




Et par kameraer!! Noe som selvfølgelig falt i smak i min munn..

Endte opp med å kjøpe ett!!!!!!!!!! Wuhu :) Delmonta. Aldri hørt om. Funker det`?? hakke peil. fikk hvertfall inn filmrullen :)så får me sjao!!!

1 kommentar:

  1. aaahh ser ut som du har hatt ei super helg, Runa! Grattis med nytt kamera; æ vil også gå på marked!! og du har seriøst verdens søteste tanteban!!
    klæm MOSEHOSEFISE!!!

    SvarSlett