16.07.2009

Evig søken?

Ja man er jo på evig søken etter en special someone å dele livet med. Da jeg var yngre hadde jeg på følelsen at jeg hadde så utrolig mange ettertraktere at jeg like godt fikk meg hemmelig nummer den dagen jeg kjøpte mobiltelefon. Det har vist seg å være et litt dårlig sjakktrekk, for det er jo ingen som noensinne ringer meg.

Så får man prøve andre, litt mer tradisjonelle ting:

Det gikk rett i dass.

Uansett, mann eller ikke mann, gleder meg til jeg får kjøpt meg et lite småbruk og kan surre rundt og være lykkelig blandt masse dyr og dejlig natur! Her feks:

Idyllisk Småbruk

Legg merke til: "nær Lena"... Hahahaha.. perfekt! Trenger å ha den dama i nærheten!

En fin artikkel om noen likesinnede:

La byen bak seg

Lena og jeg har planer om å besøke dem i sommer! Er ikke så langt unna Flåm, så :) Så kan vi kanskje få noen tips om det å starte opp på landsbygda. Og hvordan man går på slakkline..

We love life!

1 kommentar:

  1. Runa! Du e så arti, æ må no flir av dæ!!! you are the shit! HUSK DET!!! Låv ju lots! Gleda mæ t Flåm igjen!

    SvarSlett